Thursday 7 July 2011

Staff vs Student...

Assalamualaikum w.b.t

Hah!! Jgn x percaya... hari ni aku main bola jaring a.k.a netball.. cis macam la hampa x tau kan.. duk a.k.a
pa bala semua... saja ja ayat aku tu..

Hari ni kami ofis aku bt game netball antara staff dan student intake baru.. jd aku pn terlibat sama.. memula x mau main takut la aku kan beranak operate... st ni bt koyak balik ka apa ka.. mcmna.. tp alhamdulilah aku leh main sehingga titisan terakhir.. cis.. ayat..muahaha...

Huish...  lama dah aku x main bola jaring.. dkt 12-13 tahun kot... last aku main bola tampar pun 3 thn lepas.. msa tu pun main inter Airport Alor Setar... wakil Airasia.. tp haram  x tara mana pn.. sbb bola tampar bukan faveret aku... aku suka netball lg.. sbb dr sekolah dan kolej mmg aku duk main..
So ni intro ja.. tgk la bila aku rajin aku upload gambar aku main netball.. jgn hampa x percaya.... aku teror woo...siap semua aku jaringkan dan team aku menang...  muahaha.... (ayt bangga mcm ngan apa lg kan) thanks to my team member... kak Linda.. Mazlihah... cik Ash... cik Suriya... cik Siti... kak Nor.. cik Zakiyah dan x lupa pada supporter aku kak Rosmaza... tahniah semua... to pihak lawan also congrats... (ececeh... org putih sat la no)

jom la aku nk pi solat n pi la rehat badan apa ka. penat wey.. penat.. semput mak taw... ahaks...ahaks... mapuih mlm ni laki aku kena jd tukang urut sambilan.. kah..kah..kah..

jom... Layanzzz....

No comments: