Tuesday 19 July 2011

Baju Raya

Assalamualaikum w.b.t
Hari jumaat aku dgn ex office mate aku masa keja kt Airasia Haslinda Ahmad plak kuar pi cari baju raya.. so our theme tahun ni warna oren ok.. ni adalah permintaan ank dara aku ok.. mula nya nk cari kain bt baju kt ank2 ja.. last sekali aku pn terjebak gak cari kain bt baju keja dgn baju raya sekali.. murah beb.. murah... so apa lg.. beli kain pasang kt aku 1 sut utk raya.. 1 sut utk keja.. 1 sut untuk kakak.. dan satu sut utk bt baju melayu rayyan.. Abahnya bju.. hehehehe... abah beli sendiri ye.. sori darling.. baju melayu syg x tau buat.. gamabr kain baju raya.. x leh tunjuk.. nk tgk lepas raya ye.. so bermula la kebizian aku menjahit baju ank2.. yg excited sgt adalah baju melayu rayyan yg akan aku jait sendiri.. dan baju kurung moden kakak... baju aku.. mmppp... x tau lg nk bt bju apa..
Tahun ni hampa semua ada tema warna dk.. cer citer.. cer citer.. hik..hik..hik...

Layanzz..

No comments: