Thursday 28 July 2011

I'm Back..

Assalamulaikum w.b.t

Perrgghh... lama nya aku x up entri baru... utk makluman aku baru ja balik kursus selama 4 hari 3 malam di Teluk Batik.. penat pn x hilang lagi.. bukan penat sgt pasal kursus tp penat dgn pengurusan chalet dan urusetia kursu dr consultan luar tu.. buat aku bertambah stress walaupn duduk di tepi pantai yg cantik dan indah..
okey.. lupakan kursus yg buat aku bertambah stress.. so sambng kemabli entri aku hari ini.. selama 4 hari aku x ada.. my little gurl n boy mak aku jaga.. abah depa pn ada la tp faham la hubby aku tu keja syif kan.. 4 hari depa duk dgn mak aku.. ok ja.. yg bt aku suka sgt2... Rayyan dh leh sebut tu wa ga.. he3.. mean 1 2 3.. walaupn pelat bby tp dia dh tahu.. alhamdulilah.. umur dia baru 1 thn 4 bulan tu yg bt aku kagum.. muhahaha... ibu yg bangga diri.. biaq pi la kan.. blog aku..

Ada lg.. entri aku.. byk lg ni.. aku ingat nk update masa pi kursus tp tu la.. line maxis dan celcom pn mcm hampeh.. nk connect broadband apa la lagi kan.. beruk2 band byk la kt sana.. Pihak chalet ada sediakan WIFI tp kt lobi je lah.. malas la ku nk connect kt situ.. kot leh bonnect kt bilik best la sikit leh layan2 FB smbil menirap atas katil..

So mlm ni la aku update last week nya event... Event Anak Aku dapar Anugerah Cemerlang Tahun Satu dari Tuanku Sultan dan Sultanah Kedah.. bangga ooo.. bangga... sapa x bangga ank dapat anugerah.. hahaha... (riak la plak..)

Layanzzz...

1 comment:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

maunya tak riak kan dah ank kita...plak tu salam dgn sultaN & sultanah plak..

syabas bete...