Friday 1 July 2011

Ibu org paling happy dan bangga...

Assalamualaikum w.b.t

Mana ada ibu yg x bagga dengan pencapaian ank2 kan.. Harus la aku bangga dengan princess aku Nur Auni Nabila dengan mendapat semua A dlm semua subjek peperiksaan pertengahan tahun dia.. biar la kalo org nk kata aku nk nunjuk2.. dh ni blog aku.. suka hati aku la.. nama pn catatan hal keluarga aku, kawan2 aku dan hal kerja kau kan..

Kemarin 30 Jun 2011 aku kena pi sekolah Nabila ambik result exam dia.. aku excited gila ni.. htr dia pi sekolah terus tunggu depan pintu kelas..muahaha.. pastu aku plak jd waris pertama masuk jmpa cikgu dia.. harus la kan.. dh aku pulun tunggu depan pintu.. kah..kah..kah.. tp mmg x menghampakan la... cuba bayangkan.. dia duk kelas no1.. ingat senang ka.. semua jenis pandai tu.. masa cikgu bg result tu aku senyum x hinggat la.. semua A beb.. termasuk la bahasa cina.. Alhamdulilah...
cuba hampa tgk.. cer tgk...cer tgk.. he3.. bagus kan ank aku ni...(dgn rasa bangga diri..)

satu ja ygn aku x puas hati. subjek matematik dia.. tp x pa lah...janji A.. tp aku dh warning yg dia kena bg dpt lebih dari 90% for next exam.. kejam kan aku.. tp aku tau dia bole bt nya...

So kali ni abah dia hadiahkan handfon tu.. alah henfon CSL Rm68.80... kecik dan comey.. sesuai la utk budak2 kan...

So layanzzz....

1 comment:

Nan said...

wah wah...dasyat...bhs cina pun terer no....nahai...hg pi aloq staq kepala hg aku putaq...ekekeke