Tuesday 19 July 2011

Secret Recepie

Assalamualaikum w.b.t

Cam best kan tajuk tu.. mesti dh terliur.. muahaha...

Secret Recepie...



Okey.. last week hari khamis ada org baik hati belanja aku dgn officemate aku Juwairiah mkn kt Secret Recepie...memula aku x tau pn depa nk pi situ.. cma habaq kt aku nk ajak pi mkn.. sekali depa bawa pi situ.. haha.. apa lg dpt la aku makan spagheti yg aku idamkan.. nk bt tp malas.. x dk sapa nk mkn pn.. En Hubby pn x mkn... jd hari khamis tu rezeki aku la..



ice lemon tea...


spagheti... yummy...

choc cake...for desert..
So far so good la makanan kt secret recepie ni.. nnt leh pi lg.. tp agak mahal.. jd aku putuskan kalo nk mkn spagheti.. baik bt sendiri.. he3.. ni sbb org belanja.. aku pn mkn jer la.. sedap la jgk.. cma ras agak kureng dgn apa kita msak sendiri..

Layanzz...




No comments: