Tuesday 12 July 2011

Kaunter Bergerak..

Asslamualaikum w.b.t

Tgk tajuk macam apa kan.. sat ni ada plak ingat kaunter tu berjalan sendiri plak.. muahaha.. sbnrnya mcm ni.. aku ni selalu jd rujukan kalo bab-bab tiket kapai terbang Airasia.. almaklumlah ex-staff airasia yg cekap lg bagus nih.. hahaha... tobat ada yg menyampah dgn statement aku kan... Harus la puji diri sndiri kalo x sapa nk puji..

Ada ja yg nk tnya aku.... tu bt aku rasa rindu kt keja lama aku tu.. kalo hampa baca entry kemarin aku hampa tau la..

Keja aku dulu mmg best.. tp jodoh x lama... lama x lama 5 tahun aku keja airasia.. kadang2 rasa x syok pn ada bila kena keja time org cuti, kena ganti org last minute.... hahaha.. tp aku x kisah... hujung bulan masyuk..

Tp byk kenangan manis dan pahit aku kt airasia.. penah aku riau dlm keta otw pi keja.. taw dk pasai apa.. pasai penat.. kena keja 2 bulan tanpa cuti beb... sungguh wey.. aku riau.. seb baik masa tu muka x buh mekap lg.. kalu x cair abih kecantikan paslu tu kan...hahaha..

Aku mmg workholic masa kt Airasia.. x tau pasai pa.. padahal ada ank dh.. tp dh mmg nk cari rezeki kot.. dan dh besa dok keja dari zaman belajar lg kan.. Hah.. kalo aku cuti konfem aku mesti abis masa dgn ank aku..

Teringat la plak zaman best2 tu kan.. seronok ooo... la ni bukan x seronok.. seronok jgk sbb aku ada masa lebih utk ank2 dan famili.. dulu2... kuar rumah matahari x naik lg.. balik rumah matahari dh terbenam.. tu x kira delay la apa la..

Kira moment di Airasia mmg seronok la..
Sekian no..

Layanzz...

No comments: