Tuesday 19 July 2011

Kursus Asas Pemasangan Komputer

Assalamualaikum w.b.t

Kursus....cam x best kan.. hahaha.. tp aku suka..

Hari sabtu pn aku ada event.. he3.. mcm la besar sgt.. bkn even pn.. kursus jangka pendek jer.. kursus asas pemasangan komputer... ceh.. padahal aku ngaji dulu ambik diploma dlm sc comp.. tp byk dh lupa.. motif aku nk dpt sijil dan cukupkan kursus ja.. hahaha... keji kan.. mls nk pi kursus jauh2.. kursus tu bt dkt ILP Jitra.. member aku keja sna.. jd dia pn pi sama.. member yg pi cari kain dgn aku gak tu.. he3.. kami mmg rapat dr masa kja Airasia.. berhenti sama2 dpt keja gomen sama2.. jawatan pn sama...
so ada byk gambar aku ambik.. tp upload sikit ja la ya.. ni adalah salah satu yg aku buat.. buka dan pasang balik komponen dlm CPU.. pastu format balik...


Layanzzz...

1 comment:

Anonymous said...

mengapa tidak:)