Saturday 2 July 2011

Apam Polkadot...

Assalamualaikum w.b.t

Esok ofis aku nk bt jamuan hari lahir dan perpisahan.. so aku terpikir la nk bt apam polkadot ni..
Hah..ha.. ingat aku x pandai bt kuih ka.. cma kali ni termanis sikit la.. besa la bt keja sambil ada 2 org pembantu yg cekap kan.. (Nabila n Rayyan)...

Apam baru masak 1 tray.. cerah pi dh.. mau dak.."ibu cantik la yg kaler hijau ni.. nampak cam sedap ja.." nk kata apa lg dh.. bg ja la makan.. duk sat mai plak.. "ibu yg pin dgn kuning n pn mesti rasa sedap jgk kan..." isyh2.. bila la nk byk apam aku kan.. padahal rasa sama ja.. saja dia ja si Kakak Nabila ni.. dh la tepung mentah pn dia bantai awai lg.. ni yg dah siap msak pun dia bedai.. seb baik adik Rayyan dia dh tido masa aku duk masak... kalo tidak cerah la semua.. esok pg aku x dan bwa apa kan...
so layan la gamabr2 yg aku snap ni.. mesti hampa semua terliur tgk kan...
ni tepung yg belum ditamabh pewarna..

ni yg dah siap masak..


Muahaha... sikit dh ler aku tunjuk.. lebih2 nnt hampa minta kt aku byk lak kan...
2 hari aku cuti mmg bizi.. jumaat jahit tudung yg org tempah..(tu pn x siap2 lg..) sabtu bizi dgn htr kakak pi sekolah acara 1Murid 1Sukan pastu bizi dgn memasak apam..

So layanzz.. tido dulu esok mau kija...hahaha...

1 comment:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eemmm..nampak memang cantek...maunya kakak dok kata hat kala nu sedap hat kala ni sedap....pandai kakak...