Monday 16 May 2011

Selamat Hari Guru....

Assalamualaikum...

Ramai gak kawan2 aku jg cikgu.. so di kesempatan ni aku wish selamat hari guru.. walaupun lewat petang baru nk wish.. bukan apa kemarin ngan hari ni aku ada course.. so x sempat nk letak entry.. semalam plak aku bx duk siapkan gift untuk cikgu2 sekolah Nabila.. mmppp.. kelam kabut gak la aku duk buat satu per satu.
Aku dh janji nk bt sendiri gift tu.. as my promise kt hampa semua yg aku nk upload gambar ni aku ada snap pic bookmark yg dh siap utk di bg pada cikgu2 sekolah Nabila.. my own handmade craft ni.. kira ok la kan. at least something to her teacher untuk kenangan for 2011 Teacher's Day...

ni la hasil handmade aku...





so to all my fren yg berkejaya sebagai guru I wish all of you
HAPPY TEACHER'S DAY 2011..
untuk cikgu2 yang pernah mengajar aku di SNC Alor Setar...
Terima Kasih Cikgu....


1 comment:

Unknown said...

tanpa guru siapa la kita yer...