Wednesday 11 May 2011

Pagi Yang Ceria.. ye ke?

Assalamualaikum..

Al-kisahnya hari ni.. aku x dk mood.. tetiba rindu kt budak kecik ni...

rasa mcm nk pi rumah pengasuh dia peluk kuat2.. geram..

Pepagi lg dia dh bgn time aku nk mandi.. aku nk masuk mandi umpan dulu sebotol susu.. elok aku sudah mandi buka pintu bilik air tgk2 dia dh tunggu dpn pintu duk diam2 plak tu.. alololoo.. comey aih aku tgk muka dia duk tggu dgn duduk timpuh katak.. sian pn ada..yg syok tu x riau plak.. he3.. bagus2... ank yg baik... yg si hero besar (En.Abah) lena sampai x sedar hero kecik (Rayyan) duk merayap dlm bilik.. tkt dia mengutip segala benda atas lantai ngap.. buh dlm mulut. bknnya leh harap sgt..

So kisah pagi2 aku mmg menceriakan.. cma la ni ja mood aku down sikit.. at least memori pg td bt kan aku kembali happy ler.. (sikit jer tau) blm happy betul2 lg hah...

Wokey.. cukup2 sambung bt keja.. sje je nk hilang bosan aku ni.. ptg2 sikit kita sambung lg.. muahahaha..




2 comments:

Unknown said...

rayyan nama nye...nama tu sama ngan nama anak buah saya..:)

salam kenal dr papa mifz yer..:)

MyHeartMySoul's Diary said...

hi Papa Mifz.. slam kenalan ye.. nama dia Rayyan Iskandar. Ur bby also cute..he2..