Tuesday 24 May 2011

Hendak Seribu Daya

Assalamualaikum w.b.t

Betul ke tajuk entry aku ni.. Gimik.. tp betul la.. kalo x mau seribu dalih.. Sbnrnya aku nk cerita pasal kelas jahitan yg aku pi jumaat dan sabtu lepas kt kolej komuniti.. sesaja la isi masa terluang..kot2 pasni leh buat biz baju la..ahakahaks... berangan sendiri pnya pn x dk masa nk buat.. he3.. sbb tu la aku bu tajuk kt atas tu..sambungan dia dlm entry aku ni.. aku bkn x pandai jait baju kurung.. tp kelas aku pi tu jait baju kurung list.. rupanya payah gak nk buh list kt baju.. padan la tailor ambik mahai no.. kita ni tau nk marah..hik..hik.. tp x rugi kalo kita tau jait sendiri jimat byk.. (aku ni bab jimat suka sgt la..) ala kita bt pakai sendiri bukan org tau elok ka dk ka..(tp nk bt tu biar la jd rupa baju).. kelas aku tu sbnrnya 3 hari.. sambungan next friday ni 27 may..
So sesapa nk join kelas jahitan leh la chk kt kolej komuniti... pas ni maybe ada kelas jahitan baju kurung moden, blouse dan slack.. kot2 pas ni ada rezeki.. sblm ni aku mmg duk jait.. jait tudung ekspres.. ambik tempahan sikit2.. so duk tgh mahirkan diri nk jait baju lak... At least bole la jait baju kt ank2.. berjimat cemat kan baguih utk famili..
sat nah aku nk upload sikit kasi hampa tgk hasil tgn aku.. tp ni cma try test ja. muahaha...

ni rupa leher baju kurung yg buh list..

yg jd rupa baju aku buh lain hari la.. sbb x siap lg.. tggu kelas abis aku buh nah...

muahaha... raya ni pakai baju buat sendiri la..

1 comment:

Anonymous said...

macam pernah tgk ja kain tu