Thursday 19 May 2011

1oz

Assalamulaikum w.b.t.

Sementara nk tunggu encik Hubby balik keja moh kita layan ank tido sambil minum susu.. Mmpp.. kelakar sikit ank aku ni kalo minum susu sambil tido.. pastu mesti dia akan tinggai 1oz susu tu.. bg la 7oz ka.. 8oz ka.. st ni hampa tgk la.. mesti ada 1oz dlm botol dia.. bukan x leh isap bg abih.. tp mcm tu la peel dia.. sama mcm kakak dia dulu2.. mmpp.. tp paling aku suka sekali bila dia x mau minum dh st ni dia lempaq botoi tu mata duk pejam.. ank2 aku 2-2 jenis yg x suka gonggong botoi.. lega la sikit.. sbb aku paling x suka tgk ank2 gonggong botoi.. rimas aku.. he3..


ni nk hampir2 abis...


tu tgk tu.. pegang botol pun ada style oo.. he3..

 Apa pn peel ank2 aku.. aku happy.. kalo x tgk depa sehari mcm nk pengsan aku... depa la penghibur aku..


 


hah..tgk.. mesti ada 1oz nya.. pelik tul la..






sat nk tunjuk muka budak mengantuk.. tp di paksa encik abah tuk ikut memancing..


muka ceria konon.. ni sblm mengamuk.. ada kot 5minit pastu mula la bt perangai... he3..
layanzz....

1 comment:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

oooo..pulak...mcm2 kan peel ank2 ni...