Sunday 29 May 2011

Proton Exora

Assalamualaikum.. w.b.t

Haha... aku mmg ada bincang dgn Hubby nk tukar keta.. tp x tau lg keta apa.. kami mmg nk cari yg luas sikit.. besar skit.. MPV..tp kereta perodua KELISA cute aku tu x juai la.. sayang gila aku kt dia.. mau dk.. jatuh bangun susah senang ku dgn kete cute ala-ala mini cooper tu tau.. tp td aku ada bca kt link http://allaboutexora.com/ daftar untuk menjadi 20 org pertama utk test drive Proton Exora.. hampa x mau try ka? cuba pi la isi form dlm link tu.. aku dh isi.. harap2 kalo dpt merasa gak aku nk try bawa Exora yg besar.. hahaha..bkn aku x penah bawa keta besar.. nu van Abah aku dulu la jd kereta pertama aku blajar drive.. jgn x percaya....tp hampa kena percaya gak.. hik..hik..hik.. jom apa tunggu lg msk la kt link tu..

2 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

klu D isi satgi bila dah test drive...kena2 plak mcm best...tu semua tu punca la tu....

Unknown said...

wife saya pun pakai kelisa...limited addition warna hitam kuning tu..:)