Monday 6 June 2011

Entri Peram...

Assalamualaikum w.b.t

Lama sungguh la aku x buat entri.. bkn apa bz dgn hero aku yg demam..mood pn x dk sbb penat melayan penyakit lepas demam ank... apa lg penyakit merap la...so aku bt entri sekali harung ja lah kan..

episod 1: Minggu lepas..
Hah.. hampa kenai dk buah apa kt dlm gmbr ni...
ni lah buah keriang dot (ckp org utara la) aku pn x tau nama saintifik dia apa.. tp buat ni mmg marveles laa bak kta fren blogger aku LadyD


sbb aku tgk kt blog dia la aku pn terliuq... tiba-tiba...ececeh.. mcm dlm story book ank aku plk.. ada lah officemate aku Kak Amnah dia bwa mai ofis siap 2 bekas tupperware besar tu.. satu dia gaul garam siap2.. satu lg x dk garam.. nah... aku pun pulub a mkn bg hilang kepunan..muahaha... so xdk la aku terliuq dok tgk dlm blog LadyD tu...

Episod 2: Minggu lps jgk (aku x ingat bila.. sorry nah)
Nampak ni... nampak... pergghh.. mmg sedap la.. sotong goreng kuali... saja la aku dgn hubby try buat dgn sotong..  mmg terbaek lah..selalu buat dgn daging ayam tp kali ni sotobg beb... sotong... mmg sedap la.. nk plk aku yg buat.. hahaha... (ayat bg laki jeles)  selalu kami akan berganding tangan.. ni adalah kegemaran en hubby.. so aku pn blajar dg mak mentua aku..


kalo hampa nk try leh la.. kalo sapa2 nk resepi aku leh inbox email hampa...
mmg mudah dan senang..
tp sapa yg x tahan pedas mmg payah la.. aku pn blajar2 mkn pedas dr hubby aku.. la ni kalo x dk pedas mcm x syok plak..

so semua ni entri minggu lepas...lama sgt aku peram gamabr dlm post.. so mlm ni aku published jgk la... he3..
jom layanz...

1 comment:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ooo..dah dpt mkn dah la ni...memang sedap kan...mkn saheh sampai semua gigi lidah jadi kala purple kan...