Tuesday 19 April 2011

Mood...

Assalamualaikum semua..

Dah 2 hari mood aku x ok.. semalam paling menyedihkan... hari ni ok sikit cma mood dh lari kemana ntah..
Semua x di layan .. kerja pn tah apa2 tah.. tensen oo.. semua ni gara2 salah faham suamiku yg tercinta.. lain aku bgtau lain tafsirannya.. tuduh lak aku mcm2.. sedih ooo....
tp hari ni dia yg mula berbaik2 dgn aku.. tp aku still mendiamkan diri... yg penting aku dh siapkan semua keperluan pg ni.. harap lepas ni everything gonna be ok..
Sape x sayang suami ooi.. (he3)
Rayyan plak x sihat lg.. baru je baik dh kena serangan batuk n selsema.. dh 2 malam aku tidak ketiduran yg cukup uuhuwaaaa... :( sedih giler beb.. masuk keja mata dh macam hantu..
Dh lama gak aku x membelai si kakak.. sian dia.. ayat dia mesti cam ni hah.. " ibu asyik2 dgn adik..asyik2 dgn adik.." maaf ye sayang adik x sihat ibu kena tgk2 kan dia.. harap2 this coming school holiday aku leh la bawa diorg balik kpg hubby.. mana lg pulau lagenda Pulau Langkawi.. aku sndiri pn dh lama x balik sna.. bkn x nk balik..msa x mengizinkan.. cuti masing2 lain2 hari.. Seingat2 aku la.. last aku balik sana bulan 1 kot..uhuhu.. lama sgguh la..


No comments: