Monday 25 April 2011

DeMaM LaGi....

Assalamualaikum..

Entry ni patutnya aku post semalam..tp oleh sebab kesibukan melayan hero kecik ku yg demam.. terpaksa lah aku lupakan lappy ku sebentar..
Kol 4.06 p.m Nana Ryan nya pgasuh msg aku. "kak badan rayyan panas sgt2" .. sudah.. dh gelabah dh aku.. aku pn terus call nk kepastian.. sekali dgr suara ryan tengah nangis.. aku lg la panik.. air mata aku dh bergenang.. aku bkn leh dgr ank2 aku nangis.. sebak siot.. nk plak si hero kecik...

Nana ckp dia tengah jelumkan kepala Ryan tp dia mengamuk tak nk di jelumkan.. aku dh susah hati dh.. tp Nana ckp semua ok aku x pyh dtg la lgpn dh nk dkt time balik pun.. So aku pn buat2 la mcm ok..padahal dlm hati ni Ya Allah, Tuahn ja yg tahu.. Tepat jam 5 ptg aku terus chow pi rmh bbysitter Ryan.. alahai kesiannya la ank ibu... muka x enchem langsung.. monyok jer... senyum x nk.. main x nk.. letak dlm car seat diam je walaupn dh pasagkan CD kegemarannya.. kalo x..mpppp.. siap bertepuk tgn dan mulut x berhenti ikut..

Nape ni syg ibu.. Risau betul aku... baru 2 minggu baik demam... ni demam plak.. apa la plak akai jenuh dia pas ni... Pg ni bgn pn muka monyok.. nk kena riba ja.. mangsanya sape lagi kalo bukan Encik Abah.. he3..iya lah.. Puan Ibu nk bersiap g keja... dia kan x leh tgk abahnya.. manja lebih... tp bila nk tido+nyusu cari gak ibu dia... Harap2 hari ni beransur kurang la demamnya.. semoga ank ibu cepat sembuh...Amin...

No comments: