Wednesday 10 August 2011

Mana Dapat Lesen Memandu ni...!!!!

Assalamualaikum w.b.t

Ada gak rakyat malaysia ni yg bawa keta ikut undang2 sendiri.. ramai jgk yg kata perempuan bawa keta x ikut undang2... tp aku tgk lg ramai lelaki yg x ikut undang2.. contohnya pg td.. mcm haprak  ja mamat tu bawa keta.. kau belum kenal aku siapa.. cis mmg aku geram la sgt.. dia cilok sana.. dia cilok sini.. pastu dlm jarak x sampai 1 meter dr keta aku dia nk cilok ke depan.. mmg la dia bg signal tp terlalu dekat... mau tak hangin aku.. padahal kau laju pn kt depan tu trafic light merah.. ko ada kuasa halimunan kot leh lepas lampu merah tu... aku hon bole gelak2... sabar je lah.. seb baik bulan posa dan aku otw nk pi keja.. kalu tidak mau aku ligan dia td.. (awt ingat aku x teror bwa keta) hahaha...

Ada lg satu kes.. ni pompuan bawa keta.. so kira aku x buyers la kan.. hah.. pompuan ni kira mcm hebat la konon2..hahaha.. setakat ko bawa keta kelisa mcm aku gak.. xyah la nk berlagak.. kot ferrari ka.. okey la jgk.. jalan aku lalu ni sehala.. kt depan aku ada keta besar la dr keta aku dan pompuan ni... x salah aku keta toyota vios kot.. so aku follow je la slow2 blakang keta besar ni.. jalan sehala.. konfem la sempit beb.. tetiba datang keta kelisa pompuan ni terus hon kat aku suruh bg laluan kt dia.. aik.. hg sapa.. sultan ka.. ambulans kah.. tetiba dia terus potong keta aku sipi-sipi ja.. wah2.. aku ni pantang org bt aku camtu.. aku pun ligan la dia.. follow bontot keta dia rapat2.. apa dia ingat aku x brani.. selalu dh aku bt cam ni.. masa tu aku dgn ank sulung aku.. ank aku pn tahu apa jenis pompuan ntah...so aku folow dia sampai dia perasan aku benggang kt dia.. agaknya dia termalu dgn sikap dia terus dia masuk lorong kecik konon2 nk parking... aku terus hon dia balik sampai semua org tgk.. hahaha.. padan muka dia.. maslahnya lepas dia cilok kedepan aku tu.. bknnya dia leh pi mana pn org depan tu slow dan jalan setrusnya adalah 2 hala.. hah ambik ko.. hebat la konon.. setakat ko bawa keta auto bole la.. huh..

Sekian bebelan aku pg ni.. muahaha...

Layanzzz...

1 comment:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

sabo2 bulan2 posa ni...(tapi kan kalau i pun akan buat benda yg sama..)hehhehehe....