Monday 8 August 2011

Berlagaknya...

Assalamualaikum w.b.t

Hah.. reni aku nk cerita pasai individu-individu yg duk bangga diri x hinggat.. isyh..isyh..isyh.. ada gak manusia yg suka cakap besar.. (aku pn kadang2 tp x pa ada bukti nah...muahaha) yg aku x suka tu semua cerita aku nk cerita dia pn nk cerita.. semua benda aku kata aku ada.. dia pn ada.. isyh.. pelik la.. kalo bukan aku org len bgtau pn sama gak dia pn ada.. leh camtu..
Satu lg x pyh la duk canang semua org duit byk sgt.. kalo rasa byk sgt sampai x tau nk buat apa... ni bulan posa.. bulan ramadhan yg mulia ni.. pi la buat amal jariah sedekah kt ank-ank yatim.. org len pn ada duit bertimbun aih.. tp x yah duk bgtau kt semua org pn.. diam2 dah la.. tau kt perompak.. penyamun.. padan muka..hahaha.... k la kemerapuan aku pg2 ni..

So layanzz...

1 comment:

Unknown said...

mmg ada yg mcm tuh...sentiasa nak lebih tapi actually habuk tarak...huhu