Monday 9 April 2012

Happy Untuk Kawan2...

Assalamualaikum..

Bila dgr ramai kawan2 dapat berita gembira.. aku pun suka ja.. kawan2 mengandung aku yg teruja.. hati aku ni tergedik2 nk jgk.. tp apakan daya.. semoga semua kawan2 aku tu selamat dan sihat bersama kandungan depa kan.. aku teruja sgt2.. sbb kalo ikut esok (10 April 2012) besday aku.. due date aku bersalin.. tp apa kan daya.. x dk rezeki aku.. kalo tidak mesti jd besday gift yg special utk aku.. xpa mungkin bukan rezeki aku lg.. moga nnt ada rezeki utk aku satu family.. mmg bila ingat ja tarikh esk aku jd sebak dan bergenang air mata.. org happy2 ja nk sambut besday tp aku terbalik.. Besday tu cma satu hari mengingati hari kelahiran kita.. tp kita perlu ingat.. bila sampai tarikh tu usia kita bukan semakin muda tp semakin menigkat dan byk yg perlu kita ubah.. jg terlalu suka.. tp bykan ilmu di dada.. itu yg penting.. jga kesihatan dan pemakanan.. Mmmpp ok lah.. x dak benda nk bt aku membebel kt sini plak.. ok.. adios..

Wassalam..

so layannnzzz..

No comments: