Thursday 29 March 2012

Dinosour Rayyan... Bunga2 Kakak...

Assalamualaikum...

Weekend lepas.. ank hero aku Rayyan Iskandar tu kna campak.. so x leh pi mana lah.. So bila x pi mana.. aku bt la aktiviti nk hilangkan boring.. taraaaa.. ni dia...
ni dino sour yg dh siap.. uhuhu.. tp material dia salah plak... okey la kan 1st trial utk toys 3D

ni sblm cantum dan isi fiber..























ok.. amacam  jadi gak.. dah siap yg ni aku bt plak brooch bunga dari kain felt tu.. pastu anak aku bawa pi sekolah.. ada kawan2 dia beli.. he3.. sambik menyelam sambil minum air.. jadi dh jadi hobi aku kembali kraf felt ni.. so pada yg berminat leh la order... utk keychain.. brooch.. sepit rambut comei2.. akan di upload lg..
so kat bawah ni antara yg aku bt.. ada lg.. x sempat nk snap pic.. bz okey.. ank demam campak.. wah2.. tu pn sempat lg duk jait kan...


okey la..  jmpa lg dengan aksi2 lebih menarik.. ceeewaaahh..

hahaha...
layanzzz....

No comments: