Thursday 5 April 2012

Kawan Lama...

Assalamualaikum..

Hari ni aku balik awal.. tp kelam kabut gak la.. tkt minyak keta abis tgh jalan.. aku mmg camni.. suka sgt last2 minit buh minyak.. kdg2 sampai abis miyak tepi jalan apa lagi aku call ja hero besar (En Hubby) hik,..hik.. mmg dh selalu jd cam gitu..so td tawakal ja bawa keta dari jitra nek hgway bawa hero kecik.. kelam kabut sebab nk pi sekolah ambik kakak... ada latihan tarian plak..

Isyhh... lari byk dari tajuk aih.. sebenarnya aku nk cerita x byk pun.. hari ni aku dpt msg dari kawan lama.. terus rasa terharu sbb dia bgtau tetiba dia teringat kt aku sgt2 2,3 hari ni.. harap dia x dk apa2 la kan.. dia adalah kwn aku yg tebaek.. aku kenal dia sblm aku menikah sampai masing2 menikah ada anak.. dia byk tolong aku.. dari aku susah jatuh tertirap sampai aku bole bina balik keyakinan diri aku.. kekuatan aku nk teruskan semua dugaan hidup.. dia byk bg aku motivasi.. sampai la aku x kan lupa jasa dia.. thanks my dear friend..

so nama x pyh la aku dedahkan untuk kebaikan bersama.. biar lah kebaikan dia menjadi kenangan selamanya dlm hidup aku.. pada aku dia seorg yg berani, berterus terang dan baikhati.. at least dia masih ingat kt aku.. kadang2.. semoga jasa baik dia terhadap aku Allah akan balas.. sbb aku x mampu nk balas..

Wassalam...

So layanzzzz...

No comments: