Thursday 29 March 2012

Hari terakhir...

Assalamualaikum..

2nd entry ni tetiba nk bt bila teringat yg hari ni last day untuk sorang member aku kt IKBN Jitra.. Technician merangkap semua keja dia bt.. he3.. Noor Azman Zakaria..  sedih gak dia nk pi..pi mana? dia kena tukar pi IKBN Naka.. bkn apa.. dia tu mcm penghibur kt dlm ofis aku.. kalo sehari dia x dk.. sunyi sepi ofis mcm kena langgar garuda.. next week akan ada technician baru.. pompuan.. wey.. leh ka nk bt keja.. adoi.. selalu technician ni org laki la senang skit.. nk suruh panjant san.. panjat sini.. hahaha.. kena bocor sana sini.. dia nk ghabat gena.. (bahasa kedah aku) mmpp... pasni x dk la sapa2 nk gaduuh mulut dgn aku.. sblm2 ni kalo dia ada keja hinggaq kt telinga aku.. tp xpa.. syok gak sekali sekali kelai manja... muahaha.. anyway thank tu my friend.. umur panjang kita jmpa lagi.. ntah2 x jadi pindah.. kuang..kuang..kuang... tp ingat Man Wayar.. Disneyland Hong Kong menanti kita... kui..kui..kui...

Layanzzzzz....

1 comment:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kalau kwn yg suka melawak memang best...rasa tak bosan kan...tapi bila dia tak dak sunyi ja kan...